Toimitus- ja maksukäytännöt

Toimitus

Jalo Sports Oy 3169512-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Euroopan Unionin alueelle. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot:
Sähköposti: asiakaspalvelu@fitbalance.fi
Puhelin: 0500 121 293
Postiosoite: Nikantie 13, 21380 Aura

Tilattavat tuotteet valitaan FitBalance-verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Toimitamme tilatut tuotteet arkisin. Toimitusaikamme vaihtelevat riippuen tilatuista tuotteista, ollen kuitenkin tyypillisesti 5-7 arkipäivää tilauksesta. Puolapuut, kuntolaitteet ja muut isommat paketit toimitamme teille kotiovelle asti, mutta pienemmät tilaukset saatamme toimittaa lähimpään noutopaikkaan, joka määräytyy automaattisesti tilauksessa ilmoitetun toimitusosoitteen mukaisesti.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Mikäli sinulla on toiveita tai kysymyksiä toimitukseen liittyen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle kuljetusyhtiölle.

Tuotteillamme on 30 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa ostaja.

Kotiin toimitettavien isompien lähetysten toimituksen ajankohdan asiakas voi sopia suoraan kuljetusliikkeen kanssa. Lähetämme kuljetusliikkeen seurantakoodin, kun paketti on lähetetty.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi turvallisesti viitesiirtona, luotto- tai pankkikorttimaksuna, maksunvälityspalvelun kautta  tai Klarna-laskulla. Mikäli maksat tilauksesi viitesiirtona, toimitamme tilauksen vasta kun maksu näkyy tilillä tai olet toimittanut maksukuitin sähköpostitse.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Emme veloita toimituskuluja, kun tilauksen arvo on yli 1000 euroa. Mikäli sinulla on toiveita tai kysymyksiä toimitukseen liittyen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Toimitusaika

Toimitusaika kaikille varastosta löytyville kuntoiluvälinetuotteille on 2-3 arkipäivää. Kuntolaitteiden, puolapuiden, kiipeilytelineiden ja muiden isompien lähetysten toimitusaika vaihtelee puolestaan 5-12 arkipäivän välillä. Tilaustuotteet saatetaan toimittaa suoratoimituksena ulkomailla olevan valmistajan varastolta käsin. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista..

Palautus ja reklamaatio

Verkkokaupan asiakkaalla on 30 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautuksen toimituskuluista vastaa ostaja, mutta pyrimme aina vastaanottamaan palautuksen omalle varastollemme Suomeen, jotta ylimääräisiä palautuskustannuksia ei synny ulkomaan lähetyksistä.

Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, kokoamattomia, alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Teemme hyvityksen vasta kun palautus on saapunut ja tarkistettu.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Jos tuotteessa on puutteita, se ei saavu perille, tai jos sinulla on muuta kysyttävää, ota heti yhteyttä meihin. Autamme mielellämme kaikissa tilauksiin ja tuotteisiin liittyvissä asioissa. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme todelliset toimituskustannukset sekä 10 euron käsittelymaksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulee sinun tehdä välittömästi reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Tarvitsetko apua?

Yhteystietomme ja yhteydenottolomakkeen löydät täältä.

Ilmainen toimitus

Yli 50 euron pikkupaketteihin, puolapuihin sekä Kidwood kiipeilytelineisiin.

Täysi palautusoikeus

30 päivän täysi palautusoikeus, jos muutat mielesi.

Suomalainen perheyritys

Toiminnasta vastaa kotimainen Jalo Sports Oy

100% Turvalliset maksutavat

Paytrail | Klarna / Maksukortit / Tilisiirto